Pristatytas naujasis VW GOLF 8
Skaitmenizuotas salonas atveria naują intuityvaus valdymo dimensiją, o pagalbinės vairavimo sistemos veikia važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Be to, tai pirmasis „Volkswagen“, kuris, pasitelkdamas automobilių tinklą „Car2X“, iš anksto praneš apie kliūtis kelyje. Naujasis „Golf“ Lietuvoje pasirodys kitų metų pavasarį.
Naujausia MQB platforma
Aštuntos kartos „Golf“ pagamintas naudojant naujausią modulinės platformos MQB versiją. Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų „Golf“ ir leido „Volkswagen“ tapti lyderiaujančiu automobilių gamintoju pasaulyje. Pasitelkiant ypač lanksčią MQB architektūrą sukurti tokie populiariausi „Volkswagen“ modeliai, kaip „Passat“, visureigiai „Tiguan“ ir „T-Roc“. Vien 2018-aisiais parduota daugiau nei 3,4 mln. MQB naudojančių „Volkswagen“ automobilių, o visos grupės mastu šis skaičius siekia net 5,1 mln. Visuose šiuose modeliuose bus pritaikytos aštuntosios kartos „Golf“ inovacijos – tai modelis, kuris pradeda naują MQB platformos dešimtmetį.
Dinamiška dizaino evoliucija
Naujojo „Golf“ dizainas tapo dinamiškesnis, o charizmatiškos šio modelio formos pritaikytos šiandienai. Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos „Golf“ stiliaus elementu. Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas, tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4 284 mm, plotis – 1 789 mm, aukštis – 1 456 mm, o ratų bazė – 2 636 mm. Vos pažvelgus į naująjį modelį matyti, kad formos pokyčius lėmė bandymai vėjo tunelyje – automobilio galo paviršiaus plotas sumažėjo iki 2,21 m2, o oro pasipriešinimo koeficientas – iki 0,275.
Skaitmeninė revoliucija salone
Naujasis prietaisų skydelis ir prie interneto prijungtos pramogų sistemos naujajame „Golf“ susijungia į vieną skaitmeninę sistemą, kurią papildo lietimui jautrūs mygtukai ir pasirinktinai komplektuojamas priešakinis ekranas, projektuojantis vaizdą ant priekinio stiklo. „Volkswagen“ deda visas pastangas, kad skaitmeninis valdymas ir ekranai pasiektų naują žmogaus ir mašinos sąveikos lygį. Automobilyje integruotos sistemos sujungtos ne tik tarpusavyje, bet ir su išoriniu pasauliu. Prie interneto automobilis prisijungia naudodamas integruotą „eSim“ ir sąveikauja su „We Connect“ ir „We Connect Plus“ tinklo sistemomis ir paslaugomis. Pavyzdžiui, kadangi veikia interneto ryšys, navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės iškart paskambinti ir rezervuoti staliuką. Skaitmeninę aplinką pagal savo poreikius galės pritaikyti kiekvienas vairuotojas. Naujasis „Golf“ pakeis tai, kaip mes vairuojame automobilius – panašiai, kaip lietimui jautrūs ekranai pakeitė mobiliuosius telefonus.
Automobilių tinklas ir pagalbinės sistemos saugumui
Aštuntos kartos „Golf“ į kompaktinių automobilių klasę atneša iki šiol nematytas pagalbos vairuotojui funkcijas. Pirmą kartą kompaktinis automobilis bus komplektuojamas su „Travel Assist“, kuris be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu, todėl kelionės, ypač ilgos, taps saugesnės ir patogesnės. Visi naujosios kartos „Golf“ taip pat galės bendrauti su išore – „Car2X“ technologija surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių ir išmaniosios infrastruktūros tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Taigi kolektyvinis automobilių tinklas tampa realybe – dėl tokių masiškai gaminamų automobilių, kaip „Golf“, „Car2X“ netrukus taps standartu. Naujieji „IQ.LIGHT“ LED matricos žibintai taip pat padidins saugumą savo iš dalies interaktyviomis funkcijomis.
Aštuonios variklių versijos ir 17 proc. mažiau taršos
Naujasis „Golf“ bus komplektuojamas su benzininiais TSI ir dyzeliniais TDI varikliais, taip pat bus galima rinktis lengvojo hibrido (eTSI) arba iš tinklo kraunamo hibrido („eHybrid“) versijas. Visi benzininiai ir dyzeliniai modeliai naudos variklį su turbina ir tiesioginiu įpurškimu. Jų galia sieks nuo 66 kW/90 AG iki 221 kW/300 AG. Pirmą kartą istorijoje, pirkėjai galės rinktis iš net aštuonių variklių versijų. Pirmieji automobiliai bus komplektuojami su dviem trijų cilindrų, 66 kW/90 AG arba 81 kW/110 AG galios, benzininiais ir dviem keturių cilindrų, 85 kW/115 AG arba 110 kW/150 AG galios, dyzeliniais varikliais. Benzininiai varikliai pasižymės ypač mažomis sąnaudomis ir emisijomis dėl inovatyvaus „TSI Miller“ degimo proceso. Tuo tarpu dyzeliniai TDI bus komplektuojami su dvigubo dozavimo „AdBlue“ sistema, kuri leis reikšmingai sumažinti išmetamą azoto oksido kiekį. Be to, TDI variklių sąnaudos bus 17 proc. mažesnės nei pirmtakų.
Dar daugiau: naujasis „Golf“ bus pirmasis „Volkswagen“, kurį bus galima rinktis net iš penkių skirtingų hibridinių versijų. Šiame modelyje debiutuoja ir 48 V technologija – 48 V starteris ir 48 V ličio jonų baterija kartu su naujosios kartos TSI varikliu tampa eTSI lengvuoju hibridu. Tai ne tik leidžia 10 procentų (pagal WLTP) sumažinti degalų sąnaudas, bet ir pagerinti dinamiką startuojant iš vietos. Bus siūlomos trys eTSI versijos – 81 kW/110 AG, 96 kW/130 AG ir 110kW/150 AG. Taip pat bus siūlomos dvi iš tinklo kraunamų hibridų versijos – efektyvioji 150 kW/204 AG galios „eHybrid“ ir sportiškoji 180 kW/245 AG galios GTE.
Keturios naujos komplektacijos
Aštuntos kartos „Golf“ bus gaminamas tik su penkių durelių kėbulu. Naujasis modelis pasižymės visiškai naujais komplektacijos paketais, kurie Baltijos šalims bus pristatyti prieš pradedant pardavimus. Naujosios komplektacijos turės daugiau įrangos nei prieš tai: standartiškai automobilis bus komplektuojamas su LED priekiniais ir galiniais žibintais, berakčio užvedimo sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, daugiafunkciniu vairu, automatiniu oro kondicionieriumi, „Lane Assist“ eismo juostos išlaikymo asistentu, „Front Assist“ stebėjimo sistema su įspėjimu apie pėsčiuosius bei „Car2X“. Kitąmet bus pristatyti „Golf GTI“, „Golf GTI TCR“, „Golf GTD“, „Golf GTE“ ir „Golf R“ modeliai. Aštuntos kartos „Golf“ išankstiniai užsakymai Lietuvoje prasidės gruodžio mėnesį. Kaip ir visiems naujiems „Volkswagen“ automobiliams, šiam modeliui taikoma penkerių metų garantija: pirmuosius dvejus metus galios be ridos apribojimų, o kitus trejus – iki 100 000 km.